Emirates refundovalo svým zákazníkům již 30 miliard Kč

Dubajská letecká společnost Emirates hlásí, že do dnešního dne vrátila svým zákazníkům již více než 5 miliard AED (v přepočtu cca. 30 miliard Kč) v souvislosti s rušením kvůli pandemii COVID-19. To ukazuje, jak moc je společnost odhodlána splnit svůj závazek a kompletně dokončit refundační proces.

Od března letecká společnost vyřídila již více než 1,4 milionů žádostí, což odpovídá zhruba 90% požadavků, které se za tu dobu u společnosti nahromadily. Spadají tam všechny žádosti od zákazníků po celém světě, které společnost obdržela do konce června. Výjimku tvoří několik případů, které budou posuzovány individuálně.

Od začátku propuknutí pandemie investovala aerolinka zdroje navíc, aby byla schopna zlepšit svoje provozní kapacity. Aerolinka rovněž i nadále pracuje se svými partnery, což pomůže těm cestujícím, kteří si svoje letenky zakoupili přes další zprostředkovatele.

„Chápeme, že pro naše zákazníky je i jedna zbývající nevyřízená žádost o refundaci příliš. Opravdu se snažíme vše splnit a vyřídit tyto nahromaděné požadavky, jedná se skutečně o bezprecedentní situaci v obrovském měřítku. Většina případů je jasná, proto je řešíme rychle. Ale existují rovněž případy, které vyžadují o trochu více času, neboť je potřeba, aby je náš tým zákaznické podpory prošel řekněme ručně a krok po kroku. Nesmírně si vážíme trpělivosti a porozumění našich zákazníků.“ dodává Sir Tim Clark, prezident Emirates Airlines.

Likes:
0 0
Views:
350
Article Categories:
Magazin