Emirates dodržela svůj slib zákazníkům a dokončila proces refundace

Letecká společnost Emirates splnila svůj závazek a kompletně dokončila refundační proces, v němž bylo vráceno zákazníkům 6,3 miliard AED (zhruba 40 mld. Kč); celkem bylo v souvislosti s pandemií Covid-19 vyřízeno 1,7 milionu žádostí.

Během sedmiměsíčního období od dubna společnost Emirates obdržela, ověřila a zpracovala téměř 1,7 milionu žádostí o vrácení peněz. Výsledkem bylo, že letecká společnost vrátila zákazníkům 6,3 miliardy AED. Z této částky bylo 4,7 miliard AED vráceno zákazníkům, kteří si rezervovali přímo u letecké společnosti, a zbytek byl vrácen prostřednictvím cestovních kanceláří.

Během tohoto období vyřídila společnost Emirates přes 130 tisíc dotazů spojených s refundací a zpracovala žádosti týkající se téměř 4 milionů letových poukázek. V nejvyšší špičce pracovalo na refundačním procesu 110 zaměstnanců z 19členného týmu zaměřeného na refundace před pandemií. Navýšení týmu bylo realizováno díky interním přesunům personálu.

Sir Tim Clark, prezident Emirates Airline, říká: „V prvních měsících roku 2020 Covid-19 masivně narušil cestování po celém světě a vedl k nebývalému objemu žádostí o vrácení peněz v leteckém a cestovním průmyslu, Emirates nevyjímaje. Nebyla to situace, které by chtěla jakákoliv letecká společnost čelit, obzvlášť když sama zároveň řeší kritické finanční dopady vyplývající z drasticky omezeného leteckého provozu. Během těchto obtížných měsíců, kdy jsme řešili dopady pandemie na náš byznys, jsme měli vždy v paměti i náš závazek vůči zákazníkům.

Díky úsilí všech týmů, které se na refundačním procesu podílely, v čele se zákaznickou podporou, a dále díky spolupráci našich partnerů a pochopení našich zákazníků, se nám podařilo dokončit proces refundace. Objem žádostí o refundace nebo směnu letových poukázek je stále vyšší, než tomu bylo před pandemií, ale nyní jsme schopni žádosti zvládnout v rámci sedmi dnů.

Kromě uznání refundace nabízíme našim zákazníkům flexibilitu v odložení termínu cesty a snažíme se nabídnout našim zákazníkům ve věrnostním programu možnost využít jejich nasbírané míle i jinak.  Pro zákazníky, kteří s námi chtějí nadále létat, nabízí Emirates jako první v odvětví mezinárodní bezplatné krytí nákladů v souvislosti s COVID-19. Dbáme na přísné bezpečnostní opatření na zemi i ve vzduchu a ujišťujeme se, že veškeré aktuální informace týkající se cestovních požadavků jsou snadno dostupné na našich webových stránkách,“ dodává Tim Clark.

Likes:
0 0
Views:
193
Article Tags:
Article Categories:
Magazin